0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آزمون اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی در روان‌شناسی تفاوت‌های فردی با عنوان «دانش دارای ارزش فرهنگی تبادل شده میان رسانه‌های غیر تخصصی» تعریف شده‌است و طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرد.

این تعریف یادگیری بسیار تخصصی که تنها می‌توان آن را با آموزش گسترده و اطلاعات محدود به یک رسانه به دست آورد را در بر نمی‌گیرد. اطلاعات عمومی بخش مهمی از هوش متبلور است و ارتباط زیادی با هوش عمومی و با بازبودن به تجربه دارد.

بدین منظور شما می توانید با شرکت در آزمون های ما خود را در عرصه های مختلف از قبیل سینما ، دوبلاژ ، موسیقی و … محک بزنید .

در آینده در ارتباط با موضوعاتی همچون موسیقی ، نت خوانی ، هنرمندان سینمای جهان ، هنرمندان بالیود ، هوش و موارد دیگر هم آزمون هایی در سایت قرار میگیرد .

سوالات به صورت چهار گزینه ای بوده وبا شرکت در آن نتیجه ازمون را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد . این سوالات در هر بار ازمون به صورت تصادفی تغییر کرده و لذا شما می توانید چندین بار در یک ازمون شرکت نمایید .

به زودی نام نفرات برتر شرکت کننده در هر آزمون را نیز در صفحه هر ازمون قرار خواهیم داد ، پس پیشنهاد می کنیم از نام و مشخصات واقعی خود استفاده نمایید . قطعا هیچگونه سواستفاده ای از نام و نام خانوادگی شما نمی توان کرد!

 

آزمون اطلاعات عمومی

آزمون اطلاعات عمومی

آزمون آشنایی با هنرمندان عرصه ی دوبله در ایران

مهارت های ارتباطی خود را ارزیابی کنید


چهره شناسی هنرمندان سینمای ایران

 

question
0